Výkonnostní marketing
Pro zvýšení návštěvnosti a konverzí používáme všechny dostupné nástroje. PPC, sociální sítě, e-mailingové kampaně. Je pro nás zásadní, aby daný kanál přinášel odpovídající přínos a proto všechny kampaně detailně monitorujeme a vyhodnocujeme.
Personalizovaný e-mailing
Cílenou, personalizovanou komunikací se zákazníkem dosáhnete mnohem lepších výsledků. Kombinací chytrého e-mailingu a automatizace budete bez práce periodicky oslovovat zákazníky se správnou nabídkou.
Automatizace marketingu
Pomocí chytrých nástrojů je možné řadu propagace autopmatizovat. Může se jednat automatizaci v rámci PPC kampaní, ale i mailovou automatizaci pomocí personalizovaných a chytrých kampaní do e-mailu nebo sms.
Optimalizace datových feedů a srovnávačů
Feedy využívají srovnávače zboží pro zobrazení a porovnání nabídek prodejců stejného zboží. Pravidelnou kontrolou a optimalizací lze dosáhnout vyšších prodejů a nižších nákladů.
Dynamický retargeting
Pro znovuoslovení cílovky je možné využít moderní systémy nabízející remarketing.
SEO
Přirozené výsledky v serpu jsou pro vás návštěvy, kterou jsou pro vás v součtu levnější než z placených kanálů. Metadata, správný content a copywriting.