Výkonnostní marketing

Pro zvýšení návštěvnosti a konverzí používáme všechny dostupné nástroje. PPC, sociální sítě, e-mailingové kampaně. Je pro nás zásadní, aby daný kanál přinášel odpovídající přínos a proto všechny kampaně detailně monitorujeme a vyhodnocujeme.

Personalizovaný e-mailing

Cílenou, personalizovanou komunikací se zákazníkem dosáhnete mnohem lepších výsledků. Kombinací chytrého e-mailingu a automatizace budete bez práce periodicky oslovovat zákazníky se správnou nabídkou.

Automatizace marketingu

Pomocí chytrých nástrojů je možné řadu propagace autopmatizovat. Může se jednat automatizaci v rámci PPC kampaní, ale i mailovou automatizaci pomocí personalizovaných a chytrých kampaní do e-mailu nebo sms.

Optimalizace datových feedů a srovnávačů

Feedy využívají srovnávače zboží pro zobrazení a porovnání nabídek prodejců stejného zboží. Pravidelnou kontrolou a optimalizací lze dosáhnout vyšších prodejů a nižších nákladů.

Dynamický retargeting

Pro znovuoslovení cílovky je možné využít moderní systémy nabízející remarketing.

SEO

Přirozené výsledky v serpu jsou pro vás návštěvy, kterou jsou pro vás v součtu levnější než z placených kanálů. Metadata, správný content a copywriting.